اخبار، مقالات و فیلم های آموزشی

حوزه های وب ، فناوری اطلاعات و نرم افزار

 

 


فضای تاریک دنیای وب
 

فضای تاریک دنیای وب

یکشنبه، 21 دی 1399 | Article Rating
چرایی این مورد که چرا اساسا باید همچین نوشته ایی ازخود به عنوان متخصص فضای مجازی ارائه دهم و در واقعچه نقصانی در این سیستم بسیار پیچیده که مشابه یک ابر سیاه و تاریک میتواند همه چیز را در خود جای دهد دیده ام ، که لزوم آنرا برخود میبینم که در این فضا، اندکی برای شما از نقصان و ضعف این فضا بنویسم.
فضای مجازی در جهان دارای دو جنبه اصلی و بزرگ است : جنبه اول همین فضای معمولی می باشد که ما به عنوان مخاطبان عادی به کسب و کار ، تجارت ، تفریح و ... می پردازیم .جنبه دوم : فضایی به نام DarkWeb می باشد که غالبا از آن به عنوان جنبه تاریک فضای وب نام می برند ، همان فضایی که هکرها برنامه نویسان مخرب و ... درفضای مجازی در تلاش برای آسیب زدن به روال عادی زندگی در فضای سالم و سفید برای منافع گاها سودجویانه چه اقتصادی ، چه سیاسی و چه شخصی و شخصیتی مثل ترور شخصیت افراد ... و تخریب افراد مختلف و دارای هویت در این فضا
موضوع اصلی این نوشته : در حقیقت بررسی این نوع واکنش ها از نوع ترور شخصیت و افراد دارای هویت در فضای مجازی ست که متاسفانه نویسنده این مقاله نیز از این مورد در امان نبوده است . در ادامه با کمک از وبسایت باشگاه خبرنگاران جوان و وبسایت کودک و اینترنت به بررسی راهکارهای امنیت سایبری خواهیم پرداخت. این مقاله از نوع مقاله های گرد آوری شده از منابع مختلف می باشد.

جهت خواندن و یا دانلود این مقاله می توانید از بخش فایلهای پیوست این خبر اقدام به دانلود نمائید.

نویسنده مقاله فضای تاریک دنیای وب : مهندس محسن امیری فخر

تصاویر
  • فضای تاریک دنیای وب
  • فضای تاریک دنیای وب
  • فضای تاریک دنیای وب
  • فضای تاریک دنیای وب
  • فضای تاریک دنیای وب
  • فضای تاریک دنیای وب
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
فایل های پیوست
نظر جدید

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

logo

وبسایت شخصی مهندس محسن امیری فخر ، کارشناس و تحلیلگر سیستم های مبتنی بر وب ، فضای مجازی و سئو

09126758683

Mail@mohsenamiri.ir

                                                                      

از طریق روش های متنوع، از شبکه های اجتماعی گرفته تا شماره های تماس و پست الکترونیک میتوانید با من در ارتباط باشید، نظرات و انتقادات شما را پذیرا هستم.


DNN